Lite mer om mig

 
  • Vilken svordom använder du mest? Kan nog vara jävlar, fan, jäklar 
  • Äger du en iPod? Nej det gör jag inte..
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika varje dag då vi börjar så ojämt!
  • Hur många resväskor äger du? Två!
  • Använder du flip-flops? Haha, nej det gör jag inte.
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Om jag handlar så brukar det bli den som är närmast!
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på!
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Oj.. Dear John!
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Ja måste nog bli en vän.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till New York eller London! 
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Oja, många gånger!
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Äger inte ens en CD spelare!
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Finns så många jag lyssnar på!
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hemligheter är ju hemligheter. Eller? haha. 
  • När var senast någon stötte på dig? Mathias försöker vajre dag, men han lyckas aldrig! Haha. 
  • Vad åt du till middag senast? Kaslergratäng.
  • Använder du huvtröjor? Ja
  • Kan du vissla? Ja inåt!
  • Vem var den senaste som ringde dig? Mamma!
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Alla!!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja det tror jag
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 060
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Älskade Barbie 
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ganska så stort! 
  • Hur många syskon har du? två!
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej inte om jag känt honom länge!
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Det vet jag inte.
  • Äger du några band t-shirts? Nej det gör jag inte.
  • När flög du senast? Aldrig gjort, men ska i september!
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? tolv!
  • Läser du för skojs skull? Ja 
  • Pratar du några andra språk? Håller mig till svenskan!
  • Diskar du din egen disk? Ibland!
  • Har du gråtit offentligt?  Ja, många gånger!
  • Har du en stationär dator eller en laptop? laptop!
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det gör jag
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Inte nu men i framtiden kanske!
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja det tror jag!
  • Kan du kasta macka? Nope!
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
  • Vad har du med dig in på bion? Plånboken
  • Vem var din favoritlärare och varför? Lärare, finns det favoriter inom det?
  • Har du dejtat någon av en annan religion? nej
  • Vad har du för väder? vinter, sol och ganska varmt ändå!
  • Har du en favoritblogg? Ja det har jag
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Mitt är nog.. Handelsämnena 
  • Gillar du att flyga? Det vet jag inte
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlig
  • När sov du senast på golvet? Aldrig hänt. Däremot vid ett köksbord!
  • Vilken är din favorit drink? -
  • Gillar du din boende-situation? Funkar!
  • Vilken är din mammas hemstad? Timrå
  • Din pappas hemstad? Matfors!
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6!
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast så!
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hänt nån gång kanske
  • Vilken är din favoritfrukt? Banan!
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej!
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag?  17 år!
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? va?
  • Tror du på liv på andra planeter? Nej det gör jag inte
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mathias, haha
  • Tror du att Gud är man eller kvinna?  Ja en man?
  • Vad var det senaste du åt? Tekaka!
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det vet jag faktiskt inte!
  • Gillar du senap? Nä!
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Nu kämpar vi!
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Inte en aning!
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja! Hela tiden, älskar eBay! Skor köpte jag!
  • Tycker du om att krama folk? Kramar är så mysiga!
  • Skulle du säga att du är trendig? vet inte
  • Äger du en digitalkamera? System!
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? oj, inte en aning
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades Det
  • Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar ja och vissa dagar nej
  • Vad är du allergisk mot? Tomar och apelsin!
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Lär väl bli min brors namn, Thobias
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback