Paket efeter paket.

Idag har det varit en riktigt bra dag. Näsan är lite täppt och fuvudet lite ont så jag valde att vara hemma idag då det ändå bara var fredag. Startade dagen med lite plugg och sims. Sedan ringer pappa och berättar att jag fått paket från ebay. Hade beställt lite kamera saker därifrån och idag trillade det in ett UV filter och ett motjusskydd. Så glad! Lite senare under dagen fick mamma även post om att ett till paket hade kommit till mig! Men denna gång från Yves Rocher, fick en massa saker till kroppen! Just nu så sitter jag och smaskar på en god kladdkakemuffins som är lite nyttigare än vanlig kladdkak! Recept om det kommer imorgon. Ha en fin kväll allihopa, själv ska jag bara ta det lugnt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback