Tidsinställt inlägg

Hej vänner! Detta är ett tidsinställt inlägg från igår kväll. Tänkte bara säga att det kan bli lite snålt med inlägg nu fam tills söndag. Min helg blev fullproppad med massa saker och denna helg ska bli underbart kul! Nu först fram till klockan två så är det skola som gäller. Då jag slutat så ska jag ta bussen för att möta upp Cornelia och sedan träna lite innan Mathias möter upp mig för övernattning hos honom. Imorgon Lördag så ska vi nog ut på en liten skotertur och jag ska nog kunna slänga in ett inlägg där nångång på Lördagen. På Söndag så fyller Tilde (lillasyster) fyra år så då blir det kalas! Men nu vet ni hur det ligger till. Hoppas ni får en bra och fin helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback