Tips!

Av någon anledning slog jag på lite Justin Biber låtar förut och OJ killen kan ju sjunga och dom lugna låtarna är ju bara så bra! Just nu så ligger jag iallafall i min säng nyduschad och insmörjd med massa goda lukter. Fick bli en träning hemma idag som bestod av lite olika övningar på mitt träningsprogram på Wii. Imorgon är det praktik och sedan klockan tre står tandläkaren på besök. Hatar verkligen tandläkaren. Efter besöket där så har jag och min vän Cornelia möte nere på gymmet för att få en PT (personlig tränare) så lite har jag att se fram emot angående morgondagen iallafall! 

Idag efter skolan åkte jag hem till mamma en snabbis för att hämta några prover hon hade fått hem från Yves Rocher. Fick 15 prover och två av dom proverna har ni här på bilden. Jag prövade dom båda nu ikväll och jag tror jag gillar dom! Rengöring & återfuktande kräm. 

Kommentarer
Anonym säger:

hydra vegetal är mycket bra om man är torr och vill ha mycket fukt :)

2013-02-04 | 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback